Dom zdravlja Vinkovci

Jedinica za kontrolu kvalitete

Jedinica za kontrolu kvalitete prikuplja, obrađuje, raspoređuje i čuva podatke o provjeri kvalitete zdravstvene zaštite.

Kontrola kvalitete u zdravstvu prvenstveno je usmjerena prema sigurnosti, učinkovitosti, dostupnosti, efikasnosti i pravednosti u svim medicinskim postupcima. U nastavku se nalazi dokument „Prava pacijenta“ koji Vas može upoznati sa Vašim pravima, a u nastavku se nalaze obrasci vezani za ostvarivanje prava.

Prava pacijenata

Anketa o zadovoljstvu pacijenta

Obrazac za pritužbe i pohvale

Adresa: K.Zvonimira 53,Vinkovci
Telefon: 032/308545
Mobitel : 099/604-1769
Email: kvaliteta.dzvk@vu.ht.hr
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 7,00 – 15,00

Anketa je anonimna.

Pružanje zdravstvenih usluga zahtjeva puno truda i rada, kako bi poboljšali našu uslugu potrebna nam je povratna informacija od Vas. U želji da Vam osiguramo što bolju kvalitetu liječenja i njege, pripremili smo anketu koja sadrži pitanja vezana uz skrb koja Vam je pružena.

Podaci iz ove ankete koristit će se isključivo u svrhu poboljšanja kvalitete pružanja usluge. Molimo Vas da procijenite zdravstvenu uslugu koja Vam je pružena tijekom proteklih 12 mjeseci na ovoj online anketi.

Načini izražavanja prigovora (usmeno izraženo nezadovoljstvo)

Ljubaznom komunikacijom može se trenutno otkloniti i spriječiti nastajanje nezadovoljstva pa vas molimo da usmeni prigovor najprije uputite osoblju ustrojstvene jedinice (osoblju u ambulanti, na šalteru…) na koju se prigovor odnosi ili rukovoditelju jedinice na koju se prigovor odnosi. Ako nije moguće razgovorom riješiti uzroke vašeg nezadovoljstva, imate pravo uputiti pisanu pritužbu.

Načini izražavanja pritužbe (pismeno izraženo nezadovoljstvo)

Ispunjeni Obrazac za pritužbu i pohvalu poslati na adresu: Dom zdravlja Vinkovci, Jedinica za kvalitetu, K. Zvonimira 53, 32100 Vinkovci; email: kvaliteta.dzvk@vu.ht.hr ili ispuniti online.

Ako želite pohvaliti naše osoblje ili usluge koje pružamo, pohvalu možete poslati na :

Dom zdravlja Vinkovci, Jedinica za kvalitetu, K. Zvonimira 53, 32100 Vinkovci; email: kvaliteta.dzvk@vu.ht.hr ili ispuniti online Obrazac za pritužbe i pohvale.

Domu zdravlja Vinkovci cilj je pružanje zdravstvene skrbi na zadovoljstvo svih naših pacijenta i njihovih obitelji. Tijekom vašeg boravka u našoj ustanovi nastojat ćemo vam dati sve potrebne informacije vezane uz vaše liječenje kao i informacije o vašim pravima i obvezama iz zdravstvenog osiguranja. Međutim ponekad, unatoč svim našim naporima, postoje trenuci nezadovoljstva. Zbog toga ako niste zadovoljni s kvalitetom naših usluga, imate pravo uputiti prigovor (usmeno izraženo nezadovoljstvo) i pritužbu (pismeno izraženo nezadovoljstvo).